Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení
Objednání zboží
Platební metody
Stornování objednávky
Poštovné a balné
Výměna zboží
Reklamace a záruka
Odstoupení od smlouvy
Mimosoudní řešení sporů
Závaznost objednávek
Elektronická evidence tržeb

Všeobecná ustanovení

Kupující objednáním zboží stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a souhlasí s nimi. Tyto obchodní podmínky jsou závazné jak pro prodávajícího, tak pro kupujícího.

Objednání zboží

Zboží lze objednat pomocí E-Shopu, E-mailu, telefonu, písemně nebo osobně.

Předmětem smlouvy je zboží uvedené v objednávce. Popis zboží uvedený na našich internetových stránkách se může mírně lišit od skutečnosti. Rovněž si vyhrazujeme právo na chyby v tisku. V případě nějakých nesrovnalostí Vás budeme kontaktovat.

Objednávka tvoří návrh kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky prodávajícím. V některých případech, zejména objednává-li kupující větší množství zboží, si prodávající vyhrazuje právo požadovat úhradu finanční zálohy kupujícím.

Zavazujeme se, že zboží dodané prodejcem bude v perfektním stavu, se vším příslušenstvím, v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, není-li uvedeno jinak. Se zbožím kupující obdrží návod k použití. Neobdrží-li kupující záruční list, plní tento účel doklad o koupi – faktura.

Vyplněním objednávkového formuláře dává kupující souhlas ke shromažďování a archivaci jeho osobních údajů a údajů o jeho nákupech. Rovněž tak dává souhlas k zasílání obchodních sdělení prodávajícího v přiměřené míře. Tuto službu je možné odhlásit.

V případě, že došlo po objednání zboží kupujícím k výrazné změně kurzu zahraniční měny, ke změně ceny, nebo změně sortimentu ze strany dodavatele, máme právo po dohodě s kupujícím objednávku modifikovat nebo odstoupit od smlouvy a to s okamžitou platností. V případě nedostupnosti některého výrobku například z důvodu ukončení výroby, nahrazení novým modelem atd.., má prodávající právo odstoupit od smlouvy. Kupujícího o této skutečnosti musí neprodleně informovat.

Přijetí objednávky probíhá obvykle do 24 hodin a bude potvrzeno e-mailem. Následné potvrzení objednávky proběhne rovněž e-mailem. V případě jakýchkoli nejasností vás budeme před potvrzením objednávky kontaktovat.

Platební metody

a) Platba na dobírku
b) Platba předem na bankovní účet (naleznete v sekci kontakt)
c) Platba přes PayPal účet

Stornování objednávky

Objednávku lze do 24 hodin bez udání důvodu stornovat. A to telefonicky nebo e-mailem. Je nutné uvést jméno, e-mailovou adresu, případně číslo objednávky.

Dodací lhůta

Dodací lhůta je 2 až 14 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak. Není-li vámi objednané zboží skladem, budeme Vás kontaktovat.

Poštovné a balné

Zboží odesíláme jako doporučený balík. Cena dopravy je závislá na zemi doručení, cenu lze zjistit v pokladně po uložení zboží do košíku a zvolení země doručení. Balné je zaúčtováno v ceně poštovného.

Výměna zboží

Zboží Vám po domluvě vyměníme za jiný druh, pokud nám jej zašlete doporučeným balíkem nepoužité a nepoškozené. (Zboží zaslané na dobírku nebude převzato) Náklady na výměnu hradí v plné výši kupující.

Reklamace a záruka

V případě reklamace nás kontaktujte. Budeme je řešit individuální dohodou v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po převzetí prohlédnout, aby zjistil případné vady a poškození. Pokud bude výrobek poškozen, je kupující povinen tuto skutečnost bez zbytečných odkladů hlásit naší firmě. Za poškození vinou přepravce neručíme.

Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, není-li uvedeno jinak. Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Nevztahuje se na vady vzniklé nesprávným použitím, skladováním, nebo běžným opotřebením výrobku.

Postup při reklamaci:
1) Informujte nás o reklamaci (e-mailem, telefonicky, či písemně)
2) Zboží odešlete jako doporučený balíček na naši adresu (balíky na dobírku nebudou pžijaty)
3) Nezapomeňte do zásilky přiložit vaši adresu, popis závady a doklad o koupi zboží.

Reklamace vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30. dnů od převzetí balíčku naší firmou. V případě nutnosti delšího žasu na reklamaci Vás budeme informovat.

Odstoupení od smlouvy

V souladu se zákonem ž. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující (soukromá osoba, nikoli firma) právo na odstoupení od smlouvy uzavřené pomocí prostředků dálkové komunikace a vrácení zboží do 14. dnů ode dne uzavření smlouvy (odeslání objednávky prostřednictvím e-shopu, nebo písemná či telefonická objednávka). Pokud kupující chce tento nárok uplatnit, musí splnit tyto podmínky:

a) Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženým průvodním dopisem, s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu nebo s uvedením zda bude částka odebrána v hotovosti nebo zda bude čerpána pro další nákup. Peníze zpět zašleme nejpozději do 30 dnů.

b) Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být nepoškozené, kompletní, včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a případných dárků obdržených s produktem. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.

Podle § 53 odstavce 8 Obč. Z., nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy v případě zboží, které je upraveno na zakázku, nebo podléhá rychlé zkáze, zastarání, nebo opotřebení.

Mimosoudní řešení sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email:adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Závaznost objednávek

Každá objednávka, kterou nakupující učiní je dle našich obchodních podmínek závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon ž. 40/1964 Sb). Provedením objednávky zákazník také souhlasí s podmínkami tohoto e-shopu, do kterých zahrnujeme způsob platby a dopravy, dodací podmínky a reklamační řád.

Jestliže zákazník bezdůvodně nepřevezme objednané zboží, nárokujeme si uhrazení ceny poštovného v plné výši.
Jestliže zákazník zboží odeslané dobírkou opakovaně nevyzvedne, bude zařazen do evidence nespolehlivých zákazníků. V tomto případě si vyhrazujeme právo jeho další objednávky odmítnout.

Vyhrazujeme si právo na změnu obchodních podmínek bez předchozího upozornění.

Elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.